اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در بحبوبحه بحران اوکراین صورت می‌گیرد

روسیه به دنبال امضای قرارداد فروش گاز به چین

رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگو با رسانه‌های چینی با اعلام اینکه رابطه با چین برای کشورش مهم است، از تلاش برای امضای قرارداد فروش گاز به چین خبر داد.

روسیه به دنبال امضای قرارداد فروش گاز به چین

به گزارش خبرگزرای فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتد‌پرس، در پی تداوم تیرگی روابط  روسیه با کشورهای غربی، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور با هدف گسترش مناسبات با چین به این کشور سفر می‌کند.

پوتین در گفت‌وگو با رسانه‌های چینی که کرملین امروز؛ یک روز پیش از سفر به شانگهای آن را منتشر کرد گفت که مسکو به روابط با پکن بسیار اهمیت می‌دهد و تعامل برای امضای قرار داد صادرات گاز روسیه به چین به زودی نهایی خواهد شد.

رئیس جمهور روسیه همچنین گفت که شبکه‌های صادراتی خود را گسترش می‌دهد و به چین این امکان را می‌دهد که نیاز روزافزون خود را به انرژی تامین کند.

روسیه که صادرات گسترده گاز به کشورهای اتحادیه اروپا دارد و مذاکرات در این زمینه را برای قراردادی با چین است و در شرایطی که بحران اوکراین شدت گرفته، روسیه در جهت تلاش برای گسترش روابط با چین است.

انتهای‌پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول