اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مرکل با اشاره به اختلاف در زمینه بحران اوکراین:

روابط نزدیک آلمان و روسیه ادامه خواهد یافت

صدراعظم آلمان با اشاره به اختلاف‌نظر کشورش با روسیه درباره بحران اوکراین گفت که همچنان روابط نزدیک برلین با مسکو ادامه خواهد داشت.

روابط نزدیک آلمان و روسیه ادامه خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان به رغم اقدامات اخیر روسیه در قبال تحولات اوکراین اعلام کرد که کشورش همکاری با مسکو را ادامه می‌دهد.

مرکل در این مورد به روزنامه آلمانی «فرانکفورترآلگماینه» گفت: «بدون شک، اختلافات عمیقی در دیدگاه‌های ما وجود دارد با این وجود من می‌خواهم که همکاری‌های میان‌مدت و بلند مدت با روسیه ادامه یابد. با در نظر گرفتن حداقل ارزش‌های مشترک این موضوع باید در این سیاست محکمی که ما درپیش می گیریم لحاظ شود.»

صدراعظم آلمان در عین حال از اقدام روسیه در الحاق کریمه به خاک خود به عنوان نقض قوانین بین‌المللی یاد کرد و آن را گامی در جهت بازگشت به تفکر قرن نوزدهم دانست.

پیش از این کانادا نیز اعلام کرده بود که 2 تن از مقامات روسیه را در فهرست تحریم قرار نخواهد داد چرا که چنین اقدامی با منافع ملی کانادا در تضاد خواهد بود.

انتهای‌پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول