اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  فارس من

ارتش اوکراین ۲ پایگاه استقلال‌‌طلبان در اسلاویانسک را تخریب کرد

ارتش اوکراین اعلام کرد طی عملیاتی شبانه دو پایگاه استقلال‌طلبان هوادار روسیه را در نزدیکی «کراماتورسک» در اسلاویانسک تخریب کرده است.

ارتش اوکراین ۲ پایگاه استقلال‌‌طلبان در اسلاویانسک را تخریب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه ان بی سی، ارتش اوکراین روز پنجشنبه اعلام کرد که دو پایگاه استقلال‌طلبان هوادار روسیه را طی عملیات شبانه در نزدیکی «کراماتورسک» اسلاویانسک تخریب کرده است.

این حمله در حالی به وقوع پیوسته است که گفت‌وگوهای به اصطلاح صلح کی‌یف روز چهارشنبه بدون حضور رهبران استقلال‌طلب شرق اوکراین برگزار شد و هیچ پیشرفتی نیز به همراه نداشت.

«اولکساندر تورچینف» رئیس‌جمهور موقت اوکراین به پارلمان اعلام کرد که یکی از پایگاهها در نزدیکی شهر کراماتورسک و دیگری در خارج از اسلاویانسک بود که تمامی استقلال‌طلبان از آن بیرون رانده شدند.

وزیر دفاع اوکراین به آسوشیتدپرس اعلام کرد که این حمله هیچ تلفاتی برجای نگذاشته است و سه نفر از استقلال‌طلبان بازداشت شدند.

روز گذشته، چهارشنبه، دولت کی‌یف به حمایت از غرب در میزگردی با مقامات منطقه‌ای شرکت کرد و در خصوص توافقی برای واگذاری برخی از قدرت‌ها در پایتخت بحث کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول