اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

ستاد انتخاباتی «اشرف غنی احمدزی» نتایج نهایی انتخابات را پذیرفت

ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمدزی، پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد این ستاد نتایج اعلام‌شده از سوی کمیسیون انتخابات را پذیرفته و برای حضور در دور دوم آماده است.

ستاد انتخاباتی «اشرف غنی احمدزی» نتایج نهایی انتخابات را پذیرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «حمیدالله فاروقی»، عضو ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمدزی لحظات پس از اعلام نتایج نهایی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت که علیرغم تقلب گسترده در انتخابات، نتایج نهایی مورد پذیرش ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمدزی است.

وی افزود: انتظار داشت، نتایج انتخابات متفاوت از آنچه که اعلام شد، باشد اما به خاطر احترام به قانون و اراده مردم افغانستان، آماده‎ رفتن به دور دوم هستیم.

در همین حال، «فاضل سانچارکی» سخنگوی ستاد انتخاباتی عبدالله با بیان این که در انتخابات مهندسی شده‎ای صورت گرفته است، افزود: ستاد انتخاباتی «عبدالله عبدالله»، بزودی در این مورد تصمیم خواهد گرفت که نتایج نهایی را می‎پذیرند یا خیر. 

در صورت پذیرش نتایج انتخابات از سوی کاندیداهای پیشتاز، دور دوم انتخابات در 24 خرداد برگزار خواهد شد.

ساعتی قبل، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس آن هیچ کدام از کاندیداها نتوانستند 1+50 درصد آرای کل مردم را بدست بیاورند؛ از این رو بایستی در دور دوم انتخابات با یکدیگر رقابت کنند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول