اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین: باید در صنایع دفاعی و نظامی خودکفا باشیم

رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه با اشاره با تحریم‌های اعمال‌شده علیه این کشور، به مسئولان صنایع دفاعی این کشور توصیه کرد برای رسیدن به خودکفایی و بی‌نیازی از قطعات خارجی تلاش کنند.

پوتین: باید در صنایع دفاعی و نظامی خودکفا باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه با اشاره با تحریم‌های اعمال‌شده علیه این کشور، به مسئولان صنایع دفاعی این کشور توصیه کرد برای رسیدن به خودکفایی و بی‌نیازی از قطعات خارجی تلاش کنند.

‫"ولادیمیر پوتین" امروز، چهارشنبه در نشستی در زمینه اجرای سفارشات دولتی با مقامات مسئول خواستار آن شد که همه نیازها برای مجتمع صنایع نظامی در خاک روسیه تولید شود تا کشور در این زمینه به هیچ کجا وابسته نباشد.

وی تاکید کرد: ما باید همه تلاش خود را بکار بندیم تا تمامی نیازهای مجتمع صنایع دفاع فراهم شود و در این راستا همه نیازهای آن باید در داخل کشور تولید شوند تا ارتش وناوگان روسیه در سیستم جدید تسلیحاتی خود به هیچ کشوری وابسته نباشد.

پوتین در عین حال با ابراز اطمینان از اینکه همه این اقدامات به نفع توسعه صنعتی روسیه هم خواهد بود، از شرکت کنندگان در این نشست خواست تا در جلسات خود طی 3 روز آینده فعالانه روی این مسئله کار کنند.

رئیس‌جمهوری روسیه یادآور شد که تا سال 2020 برای هزینه های نیروهای نظامی ارتش و ناوگانهای روسیه بیش از 20 تریلیون روبل اختصاص یافته است و علاوه بر این 3 تریلیون روبل هم برای اصلاحات کادری خود مجتمع صنایع دفاع در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول