اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ریابکوف در جمع خبرنگاران در وین گفت:

تحریم‌های جدید علیه روسیه نشانه سیاست یک سونگری اتحادیه اروپاست

معاون وزیر خارجه روسیه تشدید تحریم‌ها علیه کشورش را نشانه سیاست یک‌جانبه گرایانه، یک سونگری، غیرمسئولانه و دور از واقعیت اتحادیه اروپا دانسته و گفت: این تحریم‌ها مانند قطاری بدون راننده در سراشیبی می‌ماند.

تحریم‌های جدید علیه روسیه نشانه سیاست یک سونگری اتحادیه اروپاست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که تصمیم در خصوص گسترش فهرست تحریم‌ها علیه روسیه گویای سیاست یک‌جانبه گرایانه و یک سونگری اتحادیه اروپاست که به هیچ وجه مطابق با واقعیات نیست.

ریابکوف شب گذشته در فرودگاه وین که برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای بین نمایندگان ایران و گروه «1+5» که امروز، سه شنبه آغاز خواهد شد، به آنجا سفر کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص دور جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه گفت: ما بسیار متاسف هستیم که تحریم‌های غرب مانند قطاری شده که در سراشیبی قرار گرفته و راننده هم ندارد. یعنی دقیقاً اقدامی کاملا بی فایده و غیرمسئولانه است و هیچ سیاست منطقی پشت سر ندارد.

شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا عصر روز گذشته اسامی 13 تن دیگر از مقامات فدراسیون روسیه که به عقیده آنها در بی ثباتی اوضاع در اوکراین مقصر هستند را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

ریابکوف یادآور شد: شرکای ما در اتحادیه اروپا بجای اینکه واقعا به وظیفه خود در بهبود و کاهش وخامت اوضاع در اوکراین پرداخته و مقامات کی‌یف را به آغاز مذاکرات مستقیم با نمایندگان مناطق ترغیب کنند، سیاستی یک‌جانبه، یک سوگرایانه، غیرمسئولانه و دور از واقعیت را در پیش گرفته‌اند و این جای تاسف بسیار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول