اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

همه پرسی استقلال شرق اوکراین در میان خشونت و درگیری

همه پرسی مناطق شرقی اوکراین در حالی برگزار می‌شود که اخبار از درگیری در برخی شهرها و دخالت ارتش اوکراین در برخی حوزه‌های انتخابی حکایت دارد.

همه پرسی استقلال شرق اوکراین در میان خشونت و درگیری

به گزارش خبرگزاری فارس، همه‌پرسی مناطق شرقی اوکراین در حالی برگزار می‌شود که اخبار از درگیری در برخی شهرها و دخالت ارتش اوکراین در برخی حوزه‌های انتخابی حکایت دارد.

به گزارش رسانه‌های روسیه، مشارکت در این همه‌پرسی بالا بوده و حتی در ساعات انتهایی رأی‌گیری، کمیسیون انتخابات محلی اسلاویانسک از مشارکت حدودا 50 درصدی مردم خبر داد.

«ایرینا ولادیمیروفن» رییس کمیسیون انتخابات حومه اسلوویانسک نیز به خبرنگار یورونیوز گفت: «تا ظهر، حدود 65 تا 68 درصد مردم رای دادند که میزان واقعا خوبی است.

در این میان اما، اخبار درگیری‌ها نیز همچنان از مناطق بحران‌زده شرق اوکراین به گوش می رسد.

بر اساس خبر فوری‌ای که در ساعات عصرگاهی بر روی خروجی رسانه‌های روسیه قرارگرفت، نیروهای ارتش اوکراین با حمله به چهار حوزه رأی‌گیری در شهر کارسناورمیسک، از ادامه رأی گیری جلوگیری به عمل آورد.

آخرین اخبار از شهر «کارسناورمیسک» از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چند شخص دیگر در تیراندازی نیروهای گارد ملی اوکراین به سمت استقلال طلبان حکایت دارد.

به گفته مقامات استقلال طلب استان دونتسک، کار رأی گیری امروز این استان در 1527 حوزه رأی گیری انجام شده؛ در انتخابات سال 2010 در این استان، 2444 حوزه رأی گیری فعال بوده است.

انتهای پیام /ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول