اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

امارات تصمیمی برای ارایه کمک‌های مالی بیشتر به مصر ندارد

وزیر دارایی امارات با تاکید بر اینکه عربستان، کویت و امارات پس از عزل محمد مرسی کمک‌های اقتصادی به قاهره داشته‌اند، گفت: امارات در حال حاضر تصمیمی برای ارایه کمک‌های مالی بیشتر به مصر نگرفته است.

امارات تصمیمی برای ارایه کمک‌های مالی بیشتر به مصر ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری عمان،‌  وزیر دارایی امارات اعلام کرد: امارات در حال حاضر تصمیمی برای ارایه کمک‌های مالی بیشتر به مصر نگرفته است.

شیخ حمدان بن راشد آل مکتوم با ارایه گزارشی در این‌‌ خصوص به خبرنگاران، گفت: امارات، عربستان و کویت پس از عزل محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر، میلیاردها دلار کمک‌های نقدی و تولیدات نفتی در حمایت از اقتصاد مصر به قاهره ارسال کرده است.

وی افزود: این کمک‌ها در جولای سال گذشته صورت گرفته است و در حال حاضر تصمیمی برای کمک‌های مالی بیشتر به قاهره صورت نگرفته است.

امارات، عربستان و کویت پس از عزل محمد مرسی رییس جمهور مصر توسط ارتش از سال گذشته، تاکنون بیش از 12 میلیارد دلار در قالب وام ،کمک بلاعوض و سوخت رایگان به قاهره کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول