اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران تاکید کرد

ضرورت آسفالت‌سازی 346 راه روستایی چالدران

فرماندار چالدران گفت: از آغاز سال تاکنون از مجموع 446 راه روستایی شهرستان چالدران، تنها 82 راه آسفالت شده و 346 راه نیازمند آسفالت‌سازی است.

ضرورت آسفالت‌سازی 346 راه روستایی چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور امشب در جلسه ساماندهی راه‌های این شهرستان اظهار داشت: شهرستان چالدران در حوزه راه و شهرسازی با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان بوده و راه‌های روستایی نامناسبی داشته که برای مرمت راه‌های روستایی این شهرستان نیازمند جذب اعتبارات ملی هستیم.

فرماندار چالدران با اشاره به کمبود مراکز آموزشی در شهرستان چالدران، گفت: در فصل آموزش به علت کمبود فضای آموزشی با مشکلات بسیاری مواجه بودیم، تا جایی که برخی مدارس در مقاطع راهنمایی و ابتدایی دختران و پسران به صورت مختلط اقدام به برگزاری کلاس کردند.

قلی‌پور افزود: با توجه به افزایش نسبت جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان چالدران باید فضای آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان این شهرستان پیش‌بینی شود.

وی تصریح کرد: از جمله سایر مشکلات این شهرستان، سیل‌خیز بودن این منطقه است تا جایی که سالانه 20 میلیون تومان به اراضی روستایی چالدران خسارت وارد می‌شود.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: با تلاش مستمر مسئولان و اختصاص اعتبارات لازم برای ساخت دیوار ساحلی، پل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها بسیاری از خسارت‌های وارده به شهرستان چالدران کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/61004/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول