اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خبر داد

آغاز نهضت آسفالت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در شهرک‌های صنعتی استان گفت: در فاز اول این طرح حدود 3 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

آغاز نهضت آسفالت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان

کیوان گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در سال جاری نهضت آسفالت در شهرک‌های صنعتی استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه نهضت آسفالت از جنوب استان آغاز شده و تا شمال استان ادامه دارد، افزود: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها در شهرک‌های صنعتی بحث آسفالت و تخریب‌های صورت گرفته برای تأمین آب، برق و گاز واحدهای صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان تصریح کرد: بعد از برگزاری مناقصه، نهضت آسفالت از شهرستان نهاوند شروع شده و تا شهرستان‌های شمالی استان و رزن ادامه پیدا خواهد کرد.

وی بیان داشت: در فاز اول حدود 2.5 تا 3 میلیارد تومان هزینه آسفالت داریم و بعد از اجرای آن نیز در صورت نیاز اگر مکانی باقی‌مانده باشد با تأمین اعتبار انجام می‌شود.

گردان یادآور شد: امسال با اقدامات در دست اجرا به دنبال ایجاد فضای عمومی و جذابیت بیشتری در راستای جذب سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان هستیم.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌ها بیش از اینکه به دنبال افزایش و مکان‌یابی عرصه شهرک‌های جدید باشد ارتقای شهرک‌های موجود را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: امسال دستور کار جدی برای حوزه عمران تعریف کرده‌ایم مبنی بر اینکه منظر و سیمای شهرک‌ها وضعیت بهتری پیدا کند.

وی تأکید کرد: اجرای آسفالت و فضای سبز، رنگ‌آمیزی، تعویض تابلوهای شهرک‌ها و حل مشکلات روشنایی از اهداف عمده شرکت شهرک‌ها در سال جاری است.

*فسخ قرارداد 10 هکتار از زمین‌های بلوکه شده

گردان با اشاره به برگزاری کمیته حل اختلاف و داوری تصریح کرد: این کمیته هر سه ماه برگزار می‌شود و زمین‌های بلوکه شده بر اساس ضوابط حقوقی در شرکت شهرک‌ها فسخ قرارداد می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته حدود 10 هکتار از زمین‌های واقع در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فسخ قرارداد شد، افزود: نخستین جلسه کمیته حل اختلاف و داوری در سال جاری طی خردادماه تشکیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان بیان داشت: هر واحد صنعتی فعال و دارای تولید و اشتغال مناسب که احتیاج به زمین‌های جانبی خود داشته باشد و شرایط قانونی برای فسخ قرارداد آن زمین‌ها وجود داشته باشد شرکت شهرک‌ها این آمادگی را دارد.

وی اضافه کرد: تقویت واحدهای موجود، حفظ اشتغال این واحدها و فعال‌سازی ظرفیت‌های خاموش در واحدهای صنعتی بیش از پیش مورد توجه است.

گردان یادآور شد: یک فرصت چهار ماهه و نهایتاً 6 ماهه به صنعتگران داده می‌شود تا زمین خود را تحویل بگیرند و با اخذ نقشه و پروانه ساختمانی آغاز عملیات اجرایی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فسخ قرارداد زمین‌های بلوکه شده طی امسال با جدیت پیگیری می‌شود و در دستور کار شرکت شهرک‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/89006/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول