اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

اجرای 34 هزار مترمربع لکه‌گیری و آسفالت در خیابان‌های آبپخش

شهردار آبپخش از اجرای 34 هزار مترمربع لکه‌گیری و آسفالت در خیابان‌های آبپخش خبر داد.

اجرای 34 هزار مترمربع لکه‌گیری و آسفالت در خیابان‌های آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمران شهری آبپخش اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات کوچه‌ها و معابر آبپخش در دستور کار این مجموعه در سال جاری قرار دارد.

وی افزود: به دنبال درخواست‌های مردمی مبنی بر لکه‌گیری معابر عمومی سطح شهر از بدو تصدی شهرداری آبپخش یکی از اولویت‌های کاری خود را اجرای این خواسته بة‌حق مردم گذاشتم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: با کار مداوم و مستمر توانستیم به همت پرسنل خدوم شهرداری و تشریک مساعی مردم شریف شهر آبپخش این امر مهم را به سرانجام رسانیم و در حال حاضر عملیات لکه‌گیری معابر سطح شهر به پایان رسیده است.

عباسی اضافه کرد: عملیات لکه‌گیری معابر سه محله شهر به طول 15 هزار متر انجام شده و این امر باعث تسهیل در عبور و مرور مردم خواهد شد.

وی از ادامه نهضت آسفالت در شهر آبپخش در سال جدید خبر داد و گفت: در چند ماه اخیر بیش از 19 هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر انجام شده و نهضت آسفالت با تخصیص اعتبارات لازم ادامه خواهد یافت.

عباسی خاطرنشان کرد: هر کوچه‌ای در سطح شهر به عملیات تسطیح یا لکه‌گیری نیاز داشته باشد اهالی آن درخواست خود را به شهرداری ارائه کنند و با برنامه‌ریزی لازم سعی می‌کنیم در اسرع وقت به درخواست‌ها جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شهروندان فهیم آبپخشی خبرهای خوشی در مورد مسائل مختلف شهری خواهند شنید.

شهردار آبپخش از اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش به خاطر حمایت‌های خود، شهروندان عزیز آبپخشی و همه کسانی که در اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر با شهرداری همکاری کرده و حمایت‌های خود را از مجموعه شهرداری دریغ نکردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول