اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شوشتر خبر داد

خرید 25 تن قیر برای آسفالت معابر شوشتر

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر از خرید 25 تن قیر برای آسفالت معابر شهری خبر داد.

خرید 25 تن قیر برای آسفالت معابر شوشتر

حسین پنبه‌دانه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: اصلی‌ترین درخواست مردم از شورای اسلامی شهر و شهرداری آسفالت معابر است و به این دلیل کوشیده‌ایم تا این مشکل در اسرع وقت کاهش یابد، به این دلیل 25 تن قیر برای رفع مشکلات در این حوزه خریداری شده است.

وی افزود: خرید قیر از محل اعتبارات جاری و از بودجه شهرداری انجام شده است و به این دلیل می‌کوشیم تا در صرف این قیر حداکثر نظارت و دقت را به کار بندیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: در روزهای گذشته آسفالت معابر شهری در منطقه کوی نیرو آغاز شده و در این پروژه بیش از یک‌هزار و 200 تن آسفالت استفاده شده است.

پنبه‌دانه‌پور خاطرنشان کرد: در روزهای آینده پروژه‌های جدید آسفالت شهری در منطقه سه شهرداری شوشتر آغاز خواهد شد و تا حد زیادی مشکلات مردم در این زمینه کاهش می‌یابد.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های آسفالت شهرداری شوشتر اولویت بندی انجام شده است و می‌کوشیم تا اجرای این پروژه‌ها با حداکثر کیفیت و دقت انجام شود.

پنبه‌دانه‌پور گفت: در سال‌جاری در بودجه شهرداری شوشتر بیش از 40 میلیارد ریال برای آسفالت معابر در نظر گرفته شده است و می‌کوشیم تا با تحقق بودجه شهرداری این مسئله محقق شود.

انتهای پیام/72006/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول