اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سناتور آمریکایی: تحریم‌ها بر روسیه اثرگذار نبوده است

سناتور «ران جانسون» یکشنبه شب با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه مقامات روس، گفت این تحریم‌ها تاکنون اثری بر مسکو نداشته است.

سناتور آمریکایی: تحریم‌ها بر روسیه اثرگذار نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «واشنگتن‌تایمز»، سناتور «ران جانسون» یکشنبه شب با اذعان به عدم تأثیرگذاری تحریم‌های وضع‌شده علیه روسیه، نسبت به این موضوع ابراز تأسف کرد.

جانسون جمهوری‌خواه که با شبکه «سی‌ان‌ان» گفت‌وگو می‌کرد، با انتقاد از راهبرد «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در قبال بحران اوکراین، گفت «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه تنها زمانی تغییر موضع می‌دهد که با وی «با قاطعیت» برخورد شوند و تنها حرف زدن نمی‌تواند تغییری در تصمیمات وی ایجاد کند.

با این وجود «الیوت انجل» دیگر سناتور حاضر در این برنامه و هم‌حزبی رئیس‌جمهور آمریکا سیاست اعمال تحریم علیه مسکو را موثر دانسته و مدعی شد که به دلیل تحریم‌های اعمال شده و همچنین تهدید افزایش تحریم‌ها بوده که مسکو «با وجود اعزام گسترده نیرو به مرز اوکراین، هنوز از مرز عبور نکرده است.»

دولت آمریکا از دو ماه قبل و پس از الحاق شبه‌جزیره «کریمه» به روسیه، شروع به وضع تحریم علیه مقامات و شرکت‌های روس کرد. اوباما روز شنبه هم در کنفرانس خبری مشترک با «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان در واشنگتن، مسکو را به اعمال تحریم‌های بیشتر در صورت ادامه درگیری‌ها در شرق اوکراین، تهدید کرد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول