اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اروپا واقعیات اوکراین را بازبینی کند

مسکو: رسانه‌های غربی واقعیات رخدادهای اوکراین را به محاصره در آورده‌اند

وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به سانسور خبری شدید در اروپا در رابطه با واقعیات در اوکراین و کشتار مردم بی دفاع توسط نظامیان این کشور، از سازمان‌های اروپایی خواست تا رویدادهای اوکراین را واقع بینانه ارزیابی کنند.

مسکو: رسانه‌های غربی واقعیات رخدادهای اوکراین را به محاصره در آورده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، وزارت امور خارجه روسیه امروز، یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات مسکو از سازمان امنیت و همکاری اروپا و شورای اروپا انتظار دارند تا فورا ارزیابی واقع بینانه‌ای از آنچه در اوکراین در حال رخ دادن است، داشته باشند.

در این بیانیه آمده است: در شرایطی که نیروهای نظامی اوکراینی در حال اجرای عملیات نظامی خویش در مناطق شرقی این کشور هستند، برخی مناطق مسکونی را پاکسازی کرده و برخی دیگر را در محاصره در می‌آورند، در کشورهای غربی عملا یک محاصره اطلاعاتی از واقعیت رخدادهای اوکراین صورت گرفته است.

وزارت خارجه روسیه این مسئله را یک واقعیت برشمرد که حتی در سازمان امنیت و همکاری اروپا کسی نمی‌داند که در حال حاضر در اوکراین خونریزی به راه افتاده و نظامیان به مردم بدون دفاع و غیرمسلح تیراندازی می‌کنند. ما از همه موسسات عالی اروپایی، از جمله سازمان امنیت و همکاری اروپا و شورای اروپا درخواست می‌کنیم تا بدون تامل ارزیابی واقع گرایانه و عینی از واقعیات اوکراین انجام دهند و اجازه ندهند که این ماجرا تاسف آور همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول