اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

نقش کارگران در تحقق شعار سال سنگین است

امام جمعه زنجان گفت: نقش کارگران در تحقق شعار سال سنگین است که باید با مدیریت جهادی و عزم ملی و تلاش همه آحاد جامعه شعار سال تحقق یابد.

نقش کارگران در تحقق شعار سال سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به تازگی راه‌اندازی شده و هنوز زمان زیادی می‌طلبد تا پخته‌تر شوند، تصریح کرد: انتظارات از شوراهای اسلامی در حد فعالیت‌های آنان است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه شوراهای اسلامی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: باید مشکلات مردم به خوبی از سوی شوراهای اسلامی حل شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تشکیل شوراهای اسلامی را از کارهای ارزشمند در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: باید اعضای شوراهای اسلامی از فرصت خدمت برای ارائه خدمات به مردم بیشتر استفاده کنند.

خاتمی با بیان اینکه کارآیی شوراها موجب جلب اعتماد عمومی در جامعه می‌شود، بیان داشت: شوراها زمینه‌ساز توسعه در جامعه هستند.

وی با اشاره به پنجم اردیبهشت ماه سالروز واقعه طبس در سال 1359 تصریح کرد: دشمنان بعد از ناکامی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام برای اجرای عملیات طبس ماه‌ها نقشه و برنامه‌ریزی کردند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن برای این عملیات از نقشه‌های پیچیده استفاده کرد، خاطرنشان کرد: 130 نیروی آموزش دیده این عملیات را با همه امکانات و پشتیبانی‌های مختلف قرار بود، انجام دهند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه این عملیات با عنوان پنجه عقاب با 12 فروند هواپیما، هشت بالگرد و هواپیماهای 330 قرار بود انجام شود، عنوان کرد: با یاری خداوند متعال این عملیات در نطفه خفه شد و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ناکام ماند.

خاتمی با اشاره به هفته کار و کارگر از خدمات کارگران در نظام اسلامی تقدیر کرد و گفت: جامعه کارگری دارای مشکلاتی است که باید حل شود.

وی با بیان اینکه استقلال اقتصادی مملکت در سایه تلاش کارگران محقق می‌شود، اذعان داشت: با وجود کارگران ماهر، متعهد و دلسوز کشور قله‌های پیشرفت و ترقی را می‌پیماید.

این مسئول با اشاره به اینکه شعار سال با تلاش کارگران محقق می‌شود، متذکر شد: این گروه وظیفه‌ای سنگین در قبال فعالیت‌های اقتصادی کشور دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بر ضرورت برنامه‌ریزی مسئولان برای رفع معضل بیکاری تاکید کرد و گفت:‌ مشکل بیکاری باید با همت همه افراد جامعه حل شود.

انتهای پیام/73003/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول