اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

تجلیل از 15 فعال برتر قرآنی نیروی انتظامی بناب

طی مراسمی با حضور رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی از 15 فعال برتر قرآنی نیروی انتظامی بناب تجلیل شد.

تجلیل از 15 فعال برتر قرآنی نیروی انتظامی بناب

 به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام اسلام غلامی ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان قرآنی نیروی انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه اعلام نیاز و ثبت‌نام بیش از 73 میلیون ایرانی در مرحله دوم دریافت یارانه نقدی دو دلیل دارد؛ تصریح کرد: یا این تعداد وضعیت مالی قابل قبولی نداشته و محتاج 45 هزار تومان دولت هستند که در این صورت باید مسئولان مقصر محاکمه شوند و یا اینکه اعتماد مردم از مسئولان سلب شده و فکر می‌کنند اگر آنها این مبلغ یارانه را نگیرند، امثال بابک زنجانی‌ها و خاوری‌ها آن را خواهند خورد.

حجت‌الاسلام غلامی همچنین از کارکنان نیروی انتظامی بناب خواست با توجه به تبعات اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در کشور با مردم به صورت ملایم برخورد کنند و تأکید کرد: اگر مشکل نیز بوجود آمد با مردم مدارا کنند چون همین مردم برای انقلاب شهید داده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان کرد: از یکصد سال گذشته تا زمانی که متکی به فروش نفت خام هستیم، مشکلات اقتصادی کشور ادامه خواهد داشت و اعتبارات بادآورده نفتی فقط برای کارهای عمرانی و روبنایی هزینه می‌شود.

غلامی سپس لازمه رفع مشکلات کشور را صبر، تدبیر و قناعت دانست و گفت: ریشه همه مشکلات فعلی کشورمان سوء مدیریت برخی مسئولان است.

وی در بخش پایانی سخنان خود از کسب امتیاز قبولی 750 نفر حافظ قرآن خانواده نیروی انتظامی استان در سال گذشته خبر داد و گفت: شهرستان بناب نیز با توجه به قدمت مذهبی و وجود علمای وارسته هم در کاهش جرایم موفق بوده و هم در تربیت حافظان و قاریان قرآن در مجموعه نیروی انتظامی نقش خوبی را ایفا کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کم توجهی به محتوای غنی قرآن کریم و آموزه‌های دینی در برخی نقاط کشور انتقاد کرد و آن را عامل بروز برخی مشکلات دانست.

حجت‌الاسلام غلامی گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب پس از 35 سال نگرانی فرهنگی دارند، نشانه این است که هنوز به جزئیات و عمق مفاهیم قرآنی و دینی وارد نشده‌ایم و مقصر اصلی آن برخی مسئولان کشور است.

در پایان این مراسم از 15 نفر فعال برتر قرآنی نیروی انتظامی بناب که حائز رتبه برتر در رشته حفظ قرآن کریم شده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/60002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول