اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نگرانی سازمان ملل از درگیری نظامی در اوکراین

وزیر کشور اوکراین: عملیات ویژه در شرق متوقف نشده است

وزیر کشور موقت اوکراین خبر برخی رسانه‌ها در مورد توقف عملیات نظامی در مناطق شرقی و جنوبی به دلیل برگزاری مانور نظامی روسیه در مناطق مرزی با این کشور را تکذیب کرد.

وزیر کشور اوکراین: عملیات ویژه در شرق متوقف نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "آرسن آواکوف" وزیر کشور موقت اوکراین اعلام کرد که عملیات ویژه‌ای که توسط نیروهای نظامی این کشور در مناطق شرق و جنوب در حال اجراست، به خاطر برگزاری مانور نظامی در نزدیکی مرز اوکراین، متوقف نخواهد شد.

پیش از این برخی رسانه‌های محلی در اوکراین خبر داده بودند که نظامیان این کشور عملیات ویژه در مناطق شرقی را به دلیل مانور نظامی روسیه در مناطق مرزی متوقف کرده‌اند.

آواکوف گفت: هیچ تغییری در برنامه عملیات نیروهای نظامی اوکراین به دلیل خطر امکان حمله نیروهای نظامی روسیه، آنطور که رسانه‌های گروهی می‌گویند، بوجود نیامده است.

"سرگئی شایگو" وزیردفاع روسیه روز پنج شنبه از آغاز تمرینات نظامی گروه‌های تاکتیکی ارتش این کشور در مناطق مرزی جنوبی و غربی در رابطه با وضعیت بوجود آمده در شرق و جنوب اوکراین خبر داد.

براساس این گزارش، "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل خواستار آن شد که به هر قیمت باید از درگیری نظامی در اوکراین ممانعت شود. وی از همه طرفین مناقشه در این کشور خواست تا از خشونت و اقدامات تحریک آمیز دست برداشته و راهی برای کاهش وخامت اوضاع پیدا کنند

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول