اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نظرآباد در مجلس:

نباید فقط مردم را به صرفه‌جویی و اقتصادی مقاومتی دعوت کرد

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس گفت: نباید فقط مردم را به صرفه‌جویی و اقتصادی مقاومتی دعوت کرد.

نباید فقط مردم را به صرفه‌جویی و اقتصادی مقاومتی دعوت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: ایران اسلامی به دلیل دشمنی و کینه کشورهای استکباری و قدرت‌های زورگوی غربی در شرایط حساسی به سر می‌برد و اگر نگاه مدیران ما ملی و مدیریت جهادی نباشد، نمی‌توانیم در برابر فشارها و زورگویی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز این بود که مردم ما همواره حامی نظام و مسئولان بوده و بیعتی که در نخستین روز با ولایت، شهدا و امام شهیدان بستند را حفظ کرده‌اند.

این نماینده مجلس افزود: در شرایط حساس فعلی کشور که بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی داریم، مسئولان باید به صورتی رفتار کنند که اعتماد ملی حفظ و وحدت جامعه تحکیم گردد.

کیایی‌نژاد ادامه داد: به عنوان نمونه اگر بحث اصلاح الگوی مصرف، صرفه‌جویی و تحقق اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود، مردم انتظار دارند که مسئولان این کار را از زندگی شخصی خود شروع کرده و سپس آنها را تشویق و ترغیب به صرفه‌جویی کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر مردم ببینند که مسئولان در زندگی شخصی خود توجهی به این مسائل ندارند، هم اعتمادی که به مسئولان در زمان انتخابات داشتند، آسیب می‌بیند و هم در تحقق اهداف کلانی چون اجرای اقتصاد مقاومتی اخلال ایجاد می‌شود.

نماینده مردم نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای سالامی متذکر شد: ملت ولایی ایران اسلامی انتظار دارند که مسئولان با الگوبرداری از زندگی و سیره بزرگانی چون امام خمینی (ره) و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، همواره ساده‌زیستی و پرهیز از ظواهر دنیای مادی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

کیایی‌نژاد در پایان تاکید کرد: خوشبختانه اکثر مسئولان ما ولایت‌مدار بوده و به این امور توجه ویژه دارند، اما انتظار این است که در شرایط حساس فعلی کشور به ویژه در عرصه سیاست خارجی، مدیران اجرایی و حتی نمایندگان مجلس به صورتی رفتار کنند که وحدت ملی تقویت شود.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول