اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقطعی و کوتاه مدت نیست

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یک برنامه مقطعی و کوتاه مدت نیست.

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقطعی و کوتاه مدت نیست

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهریار اظهار کرد: طی سال‌های گذشته شاهد بودیم که به دلیل برخی مسائل از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه و غیرقانونی کشورهای غربی و همچنین برخی مدیریت‌ها، مشکلاتی به اقتصاد ایران تحمیل شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که در سال‌های گذشته رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به طور مکرر بر لزوم تلاش در راه دست‌یابی به خودکفایی اقتصادی و تلاش برای دست‌یابی به توسعه پایدار اقتصادی تاکید فرمودند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع اگر به رهنمودهای معظم‌له توجه کرده و سیاست‌های مد نظر ایشان را به درستی پیگیری می‌کردیم امروز حجم مشکلات اقتصادی کشور کمتر بود.

گروسی تاکید کرد: البته نباید نافی کارها و تلاش‌های انجام شده بود و باید موانع و سختی‌ها را هم مدنظر قرار داد.

وی ادامه داد: با این وجود به دلیل بهره‌مندی از توانمندی‌ها،‌ پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری که در داخل کشور داریم، می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی صحیح و عزم ملی و مدیریتی جهادی و بسیجی‌وار، بخش اصلی مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهریار در خانه ملت خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها مربوط به تحقق اقتصاد مقاومتی است که رهبری معظم انقلاب اسلامی به درستی آن را مطرح و سیاست‌های کلان در این حوزه را ابلاغ فرموده‌اند.

وی تاکید کرد: اجرای این سیاست‌ها باید اولویت کار همه دستگاه‌ها و نهادها بوده و مردم نیز باید همراهی‌های لازم را داشته باشند و می‌توانیم با همراهی و همدلی و تعامل به توسعه اقتصادی پایدار دست ‌یابیم.

گروسی متذکر شد: البته باید توجه داشت که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هرگز نباید به عنوان یک راهکار مقطعی و محدود دیده شده و تصور کنیم که این امر یک برنامه‌ محدود و موقتی و مربوط به شرایط فعلی کشور است.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم پیشرفت کرده و به توسعه پایدار در همه عرصه‌ها دست یابیم، چاره‌ای به غیر از اجرا و تحقق سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مقام عظمای ولایت در حوزه اقتصاد مقاومتی نداریم.

گروسی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم در داخل کشور وجود دارد و تنها نیازمند عزمی ملی و مدیریتی جهادی و بسیجی‌وار هستیم تا اهداف کلان کشور در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام/2302/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول