اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«القاعده» یک بیمارستان را در جنوب یمن تصرف کرد

منابع خبری یمنی از تصرف یک بیمارستان در جنوب این کشور توسط گروه تروریستی القاعده خبر دادند.

«القاعده» یک بیمارستان را در جنوب یمن تصرف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، تروریست‌های وابسته به القاعده امروز پنج‌شنبه یک بیمارستان و 2 درمانگاه را در جنوب یمن برای مداوای ده‌ها زخمی خود که در این اواخر در اثر حمله به پایگاه‌ها و مراکز آموشی‌شان زخمی شده بودند، تصرف کرد.

براساس این گزارش عناصر القاعده با حمله به بیمارستان شهر «عزان» در استان «شبوه» در جنوب یمن و 2 درمانگاه در شهرک‌های همجوار آنها را تصرف کرده و با استفاده از پزشکان خود اقدام به مداوای مجروحان خود کردند.

به گفته مسئولان یمنی حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی و همچنین نیروهای یمنی علیه پایگاه‌های القاعده در جنوب یمن از اواخر هفته گذشته تاکنون موجب کشته شدن دست‌کم 62 تروریست القاعده شده است.

بزرگ‌ترین حمله در این راستا علیه یک مرکز آموزش نظامی در یک‌شنبه گذشته در یکی از مناطق کوهستانی استان «ابین» انجام شد که در جریان آن 55 تروریست کشته شدند که در میان آنها 3 سرکرده محلی القاعده و تعدادی تروریست عرب و خارجی نیز مشاهده می‌شدند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول