اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مدیران از امکانات موجود در بودجه بهره بگیرند

استاندار همدان گفت: مدیران از همه امکاناتی که در بودجه آمده استفاده کنند.

مدیران از امکانات موجود در بودجه بهره بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد ناصر نیکبخت ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان خطاب به فرمانداران و مدیران استانی اظهار داشت: باید از همه امکاناتی که در بودجه آمده استفاده کنیم و به همه آن‌ها ناخنک بزنیم.

وی با بیان اینکه در نظر داریم توزیع اعتبارات بدون هیچ جفا و تبعیضی و بر اساس قالب‌های شاخص انجام شود، از نمایندگان مردم در مجلس و فرمانداران خواست پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه بدهند.

استاندار همدان در ادامه بحث آب را اصلی‌ترین مشکل همدان در توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: باید در به‌کارگیری سیستم آبیاری تحت فشار همچون چند سال پیش از این در کشور رکورددار شویم.

وی با بیان اینکه این مشکل نیز با استفاده بهینه از امکانات و مدیریت صحیح منابع آبی رفع خواهد شد، گفت: لازم است از همه توان برای برقدار کردن چاه‌های کشاورزی و آبیاری تحت فشار استفاده کنیم.

نیکبخت در بخش دیگری از سخنان خود به سن گندم اشاره و ابراز کرد: باید بسیجی‌وار برای رفع این معضل نیز وارد عمل شده و نگذاریم کشاورزان ضرر بیشتری متحمل شوند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، از حاضرین خواست انتهای عملکرد خود را در توسعه اقتصادی ببینند و زیرساخت‌های تولید، اقتصاد و اشتغال را بیش از پیش فراهم کنند.

وی در ادامه از اتمام مراحل هدفمندی یارانه‌ها سخن گفت و از حاضران خواست تمام دقت و نظارت خود را بر عملکرد بازار داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه با اجرای بخش دوم هدفمندی یارانه‌ها تا اطلاع ثانوی افزایش قیمت نخواهیم داشت، اظهار کرد: ذخایر کالایی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

وی از نهادهای ذیربط از جمله معاونت برنامه‌ریزی استانداری، تعزیرات، بازرسی و فرمانداران خواست با تشکیل ستاد تنظیم بازار، کنترل بازار را در دست گرفته و به افراد سودجو اجازه گرانفروشی و احتکار را ندهند.

انتهای پیام/89034/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول