اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

۴۴ کشته و زخمی نتیجه حملات هوایی ارتش پاکستان به مواضع طالبان

بر اثر حملات هوایی ارتش پاکستان به مواضع طالبان در شمال غرب این کشور ۲۴ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.

۴۴ کشته و زخمی نتیجه حملات هوایی ارتش پاکستان به مواضع طالبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در پیشاور، امروز (پنجشنبه) در نتیجه حملات گسترده نیروی هوایی پاکستان به مواضع شبه نظامیان طالبان در منطقه قبیله‌ای «خیبر» در شمال غرب پاکستان، 24 نفر کشته شده و 20 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش رسانه‌های پاکستانی شماری از شبه نظامیان وابسته به گروههای افراطی در حملات امروز جنگنده‌ها و بالگردهای نیروی هوایی پاکستان در بخش‌های مختلف منطقه قبیله‌ای خیبر، «اسپرا دام»، «میرو خیل»، «آکا خیل» و «کاکو خیل» کشته و زخمی شدند.

برخی منابع آگاه اعلام  کردند شبه نظامیان کشته شده در این حملات، ارتش پاکستان از عاملان اصلی حملات اخیر و انفجارهای تروریستی در شهرهای اسلام‌آباد و مناطق مختلف ایالت «خیبرپختونخواه» و ایالت «پنجاب» بودند. 

این در حالی است که ارتش پاکستان با استقرار در مناطق قبایلی از طریق حملات هوایی و زمینی با شب نظامیان  و افراط‌گرایان وابسته به گروه طالبان مبارزه می‌کند.

شبه نظامیان طالبان با مخفی شدن در مناطق دور افتاده کوهستانی نیروهای ارتش و مردم ساکن مناطق قبایلی پاکستان را مورد هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول