اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بر اساس آخرین نظرسنجی

تنها ۴ درصد روس‌ها معتقدند تحریم‌های غرب کشورشان را منزوی می‌کند

نظرسنجی مرکز سنجش افکار عمومی روسیه نشان داد نیمی از مردم این کشور انزوای روسیه را کاملا غیرمحتمل دانسته، ۲۸ درصد آن را نسبتا ممکن دانسته و تنها ۴ درصد این انزوا را در حال وقوع می‌دانند.

تنها ۴ درصد روس‌ها معتقدند تحریم‌های غرب کشورشان را منزوی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، نیمی از مردم روسیه بر این عقیده هستند که انزوای روسیه از غرب "کاملا" غیرمحتمل است و تنها 4 درصد چنین احتمالی را باور دارند. این مسئله در نتیجه نظرسنجی روز چهارشنبه مرکز سنجش افکار عمومی روسیه در این رابطه مشخص شده است.

از شرکت کنندگان در این نظرسنجی سئوال شده است: «آیا انزوای روسیه از غرب ممکن است و این مساله چه عواقبی خواهد داشت؟». 50 درصد از سئوال شوندگان چنین احتمالی را "بسیار بعید" دانستند و 13 درصد معتقد بودند که چنین مسئله‌ای "اصلا" امکان ندارد.»

در عین حال 28 درصد از مردم روسیه بر این عقیده‌اند که چنین سناریویی "نسبتا" ممکن است و تنها 4 درصد اطمینان دارند که این مسئله هم اکنون "در حال وقوع" است.

ضمن اینکه تقریبا نیمی از مردم (دقیقا 47 درصد) بر این عقیده هستند که انزوای احتمالی "هیچ تاثیری" بر روسیه نخواهد داشت، 46 درصد از شرکت کنندگان هم پیش بینی کردند که این مسئله تغییراتی برای دولت فدراسیون روسیه بوجود خواهد آورد.

جالب توجه اینکه، اکثر افرادی که معتقد به تاثیرات منفی چنین انزوایی بودند، شامل افراد جوان و یا مسن دارای درآمد کم می‌شود!

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول