اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان:

‌مدیران و کارفرمایان‌ روحیه تلاش و کوشش ‌را در بین کارگران تقویت کنند‌

امام جمعه شادگان از مدیران و کارفرمایان این شهرستان خواست با پرداخت به موقع حقوق کارگران، انگیزه‌ها و روحیه تلاش و کوشش بیشتر را در بین کارگران تقویت کنند.

‌مدیران و کارفرمایان‌ روحیه تلاش و کوشش ‌را در بین کارگران تقویت کنند‌

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان به منظور گرامیداشت و ارج نهادن به مقام کارگر اظهار کرد: روز کارگر مایه افتخار و عزت کارگران است و کارگران جهان برای به ثمر رسیدن اهداف این روز خون‌های بسیاری داده‌اند تا این روز جهانی در تاریخ به ثبت برسد.

وی اضافه کرد: هفته کارگر بهترین فرصت است تا از زحمات و تلاش کارگرانی که در راه نظام و انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارند قدردانی شود.

امام جمعه شادگان با اشاره به اینکه ما در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قرار داریم ادامه داد: برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند باید تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: این خود نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است و این در حالی است که فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول بوده که پیامبر اکرم(ص) بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

شرفی در ادامه از مدیران و کارفرمایان این شهرستان خواست با پرداخت به موقع حقوق کارگران، انگیزه‌ها و روحیه تلاش و کوشش بیشتر را در بین کارگران تقویت کنند.

وی در پایان گفت: مدیران می‌توانند با کارآفرینی و یافتن بازارهای تازه برای کالاهای تولیدی خود، تعداد بیشتری از کارگران را به‌کار گیرند و از تعداد بیکاران جامعه بکاهند.

انتهای پیام/72001/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول