اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارگری خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری یادواره شهدای کارگر در 4 شهرستان خراسان‌جنوبی

فرمانده بسیج کارگری خراسان جنوبی گفت: در هفته کار و کارگر یادواره شهدای کارگر در چهار شهرستان نهبندان، بشرویه، سرایان و درمیان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای کارگر در 4 شهرستان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا کریم‌پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته کار، کارگر و بسیج کارگری اظهار داشت: امسال در بحث گرامیداشت هفته کار و کارگر تعامل خوبی با تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و بسیج کارگری به وجود آمده است.

وی با اشاره به 9 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت سردار شهید برونسی گفت: در سطح شهرستان‌های استان با برگزاری برنامه این روز را گرامی می‌داریم.

ولایت‌پذیری مهم‌ترین شاخصه مدیریت جهادی

فرمانده بسیج کارگری خراسان جنوبی از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در این روز خبر داد و اذعان داشت: یادواره شهدای کارگر در شهرستان‌های سرایان، نهبندان، درمیان و بشرویه برگزار می‌شود.

کریم‌پور ادامه داد: بسیج کارگری استان تلاش کرده است با اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایجاد فرهنگ مدیریت جهادی در جامعه برای تحقق شعار امسال پیش‌قدم باشد.

وی با بیان این‌که این سازمان به سبب گستردگی بیشتر به برنامه‌های فرهنگی و تقویتی می‌پردازد، متذکر شد: اعتقاد به ولایت و ولایت‌پذیری مهمترین شاخصه مدیریت جهادی است.

فرمانده بسیج کارگری خراسان جنوبی ایمان و اعتماد به خدا را شاخصه دیگر مدیریت جهادی دانست و افزود: خودباوری و اتکا به درون، تردید به دل راه ندادن، اخلاص در کار و توکل به خداوند از دیگر شاخصه‌های رسیدن به مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/69010/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول