اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس هشدار داد

گله‌مندی از کمرنگ شدن کشاورزی در چالوس

امام جمعه چالوس با گله‌مندی از کمرنگ شدن کشاورزی در منطقه چالوس گفت: به بهانه توریستی بودن منطقه صنعت و حرفه کشاورزی رو به خاموشی و فراموشی‌ است و باید برای توسعه و حفظ کشاورزی تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

گله‌مندی از کمرنگ شدن کشاورزی در چالوس

به‌گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس،حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی نوری صبح امروز در نشست بررسی مشکلات مردم روستای خرمنه علیای چالوس اظهار داشت: مسئولان باید در جمع مردم روستاها حضور یابند و از نزدیک با مشکلات و نیازمندی‌های آنان آشنا شوند.

وی تأکید کرد: مشکلات مردم را برطرف کنیم و وسایل رفاه و آرامش آنان را فراهم کنیم.

راشدی خدمتگزاری به‌مردم را یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران برخی از مدیران چکمه‌پوش می‌باشند و هر کجا لازم باشد جلوتر از مردم در انجام امور حرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: بی‌تدبیری، کم‌کاری و وظیفه‌نشناسی یک مدیر از مشکلاتی‌ است که می‌تواند جامعه را به‌سمت نابودی بکشاند و ما می‌توانیم با مدیریت جهادی و تدبیر درست در رفع مشکلات و معضلات جامعه گام برداریم.

امام جمعه چالوس با اشاره به ولادت حضرت زهرای اطهر به تأسی گرفتن از شیوه و سیره زندگی آن حضرت تأکید کرد و گفت: با تلاش و همت مضاعف می‌توانیم به‌نهایت هدف و مقصود نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم.

وی با گله‌مندی از کمرنگ شدن کشاورزی در منطقه چالوس اذعان داشت:  به بهانه توریستی بودن منطقه صنعت و حرفه کشاورزی رو به خاموشی و فراموشی‌ است و باید برای توسعه و حفظ کشاورزی تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

راشدی به نظافت و پاکیزگی شهرها و روستاها تأکید کرد و افزود: همراهی با مردم می‌تواند از بار مشکلات و نگرانی مردم بکاهد.

وی متذکر شد: با برگزاری این‌گونه نشست‌ها و جلسات مردم نیز منتفع می‌شوند، بنابراین این نشست‌ها باید ادامه یابد تا فواید آن به خود مردم برگردد و خدمات نظام برای مردم قابل لمس باشد.

انتهای پیام/8602/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول