اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دهدشت عنوان کرد

ورودی‌های دهدشت در شان این شهر نیست

عضو شورای شهر دهدشت با اشاره به کم‌کاری مسئولان در ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت گفت: ورودی‌های دهدشت در شان این شهر تاریخی نیست.

ورودی‌های دهدشت در شان این شهر نیست

امیررضا خوش‌آیین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با اشاره به اهمیت ساماندهی ورودی شهرها در هویت‌بخشی به شهر اظهار کرد: متاسفانه شهری مانند دهدشت با آن همه سابقه تاریخی و فرهنگی از لحاظ ساماندهی ورودی‌های آن در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد.

وی اضافه کرد: باید گفت ورودی‌های شهر دهدشت در وضعیتی اسفناک قرار دارند و متاسفانه تاکنون هیچ فکری هم برای ساماندهی آنها نشده است.

خوش‌آیین تصریح کرد: ورودی هر شهر نمادی از آن شهر هستند و هر میهمان و سرمایه‌گذاری که به هر شهری وارد می‌شود چیزی که در ذهنش خواهد ماند و با توجه به آن در مورد آن شهر قضاوت می‌کند ورودی آن خواهد بود.

عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: شهر دهدشت شهری با سابقه تاریخی فراوان و جزو پرجمعیت‌ترین شهرهای استان است ولی در کمال تاسف ورودی‌های این شهر هیچ سنخیتی با صبغه تاریخی و جمعیت این شهر ندارند.

عضو شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ساماندهی ورودی شهرها در حوزه اختیارات شهرداری‌ها نیست و این وظیفه بر عهده راه و شهرسازی است امیدواریم که مسئولان راه و شهرسازی همکاری لازم را برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت داشته باشند.

خوش‌آیین خاطرنشان کرد: در سنوات قبل مدیران راه و شهرسازی وعده‌هایی برای ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت داده بودند که متاسفانه محقق نشد و امیدواریم که مدیرکل جدید راه و شهرسازی نگاه ویژه‌ای به حل این موضوع داشته باشند.

عضو شورای عالی استان‌ها بیان کرد: وضعیت ورودی‌های شهر دهدشت صدای مردم به خصوص قشر دانشجو و تحصیل‌کرده این شهر را درآورده و همواره شکایات و گلایه‌های متعددی از سوی آنها نسبت به این وضعیت به اعضای شورای شهر می‌شود.

خوش‌آیین با اشاره به نشست مشترک اعضای شورای استان با مدیرکل راه و شهرسازی در هفته گذشته خاطرنشان کرد: در این نشست مشکلات شهرستان‌های مختلف استان در حوزه راه و شهرسازی با مدیرکل راه و شهرسازی در میان گذاشته شد و در همین جلسه مشکل ورودی‌های شهر دهدشت نیز بیان شد و امیدواریم که راه و شهرسازی و مسئولان استانی نسبت به رفع این نقیصه اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/82008/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول