اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

تولیدکنندگان در صف اول اقتصاد مقاومتی قرار دارند

فرماندار شهرستان ورامین گفت: تولیدکنندگان در صف اول اقتصاد مقاومتی قرار دارند.

تولیدکنندگان در صف اول اقتصاد مقاومتی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ورامین، محسن خوانساری در دیدار با هیئت امنای منطقه صنعتی خیرآباد ورامین، گفت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد مقاومتی، توجه به بخش صنعت و تولیدکنندگان است، چراکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری بدون حضور تولیدکنندگان امکان‌پذیر نیست.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش دارد در سایه همدلی و همراهی مردم، فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها که در آن توجه ویژه‌ای به بخش تولید و صنعت شده را اجرا کرده و با تخصیص سهم این بخش از یارانه‌ها، گام‌های موثری در راستای رفع نیازهای این بخش بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی مسئولان باید با در پیش گرفتن مدیریت جهادی، موانع پیش روی توسعه تولید را برداشته و از امور دست و پاگیری که سرمایه گذار را از حضور در منطقه پشیمان می‌کند جلوگیری کنند.

خوانساری عنوان کرد: مسئولان باید با در نظر گرفتن مصالح نظام و نیز اولویت‌های اقتصادی منطقه، ضمن حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به رشد اقتصادی منطقه کمک کرده و شرایط را برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار فراهم کنند.

فرماندار شهرستان ورامین در ارتباط با مشکلات منطقه اقتصادی خیرآباد گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های مسئولان شهرستان ورامین، ساماندهی لکه صنعتی خیرآباد است که این امر در دیدار با معاون اول رئیس جمهور از سوی مسئولان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: صنایع مستقر در منطقه خیرآباد به‌دلیل این که جزو شهرک صنعتی محسوب نمی‌شوند نمی‌توانند از برخی از امکانات مربوط به این شهرک‌ها برخوردار شوند و با توجه به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و لزوم ساماندهی صنایع، تعیین تکلیف این منطقه الزامی است.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: مسئولان شهرستان ورامین در راستای برنامه‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید خود را ملزم به حمایت از صنایع می‌دانند و تلاش دارند تا با بهره‌گیری از توان شهرستان و نیز همکاری مسئولان استانی، صنایع مستقر در لکه صنعتی خیرآباد، زمینه رشد و توسعه فعالیت آنان را فراهم کنند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول