اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است.

نقش بانوان در اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم جشن بزرگ ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر که با حضور قشر عظیمی از بانوان در کانون فرهنگی شهدای پاکدشت برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه (س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به نقش تربیتی مادر در خانواده به تبیین و تشریح خصوصیات و سجایای اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به عمر پر برکت حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار در طول عمر خود تحولی عظیم نه تنها در دنیای اسلام بلکه بشریت ایجاد کردو امروز بانوان ما باید به تاسی از این بزرگ بانوی عالم به کانون گرم خانواده و استحکام بنیان‌های آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به فداکاری‌های بانوان در قبل و بعداز انقلاب و دروان دفاع مقدس، نقش بانوان را در تربیت اجتماع و خانواده بی‌بدیل دانست و گفت: آینده کشور و حفظ سلامت و سعادت نسل‌های آن و پرورش و تربیت انسان‌ها از توانمندی‌هایی است که خداوند متعال بر عهده بانوان نهاده است.

قاسمی‌ فرزاد، ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر فرزانه انقلاب را مورد اشاره قرار داد و گفت: الگوی بانوان ما در خانواده، حضرت فاطمه (س) است و زنان کانون خانواده هستند و می‌توانند با مدیریت منابع و جلوگیری از اسراف و تبذیر در کمک به اقتصاد خانواده مثمرثمر باشند و از امکانات به طور بهینه استفاده کنند و در بهبود اقتصاد جامعه مؤثر باشند.

بر پایه این گزارش، در پایان مراسم از زنان نمونه شهرستان و همسران و مادران شهدا تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول