اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

اقتصاد مقاومتی برای رشد اقتصادی و پیشرفت کشور تبیین شده است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: اقتصاد مقاومتی به‌منظور رشد اقتصادی و پیشرفت کشور تبیین شده است.

اقتصاد مقاومتی برای رشد اقتصادی و پیشرفت کشور تبیین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در جلسه مشترک با مدیر کل منابع طبیعی استان تهران که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، گفت: منابع طبیعی ثروتی ملی است که باید برای حفظ این منابع همت ویژه‌ای صورت گیرد.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به منظور رشد اقتصادی و پیشرفت کشور تبیین شده و همه مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند تا راه برای پیشرفت اقتصادی همه جانبه کشور فراهم شود.

وی در ادامه افزود: تحریم‌ها برای ما نعمت شده است و با توجه به وضعیت بد اقتصادی اروپا ایرانیان مقیم خارج استقبال خوبی برای سرمایه‌گذاری در ایران دارند و باید از این موقعیت استفاده کرد.

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: شهرستان ورامین با دارا بودن دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه که در کنار اتوبان قم ـ گرمسار قرار دارد و بخشی از آن نیز خارج از شعاع 120 کیلومتری تهران است ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری است که باید با معرفی این پتانسیل به سرمایه‌گذاران بسترهای لازم برای جذب سرمایه به شهرستان را فراهم کنیم.

موقعیت ویژه ورامین برای بهره‌برداری از انرژی خورشیدی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران نیز در این جلسه گفت: در ارتباط با استفاده از انرژی های پاک باید به گونه ای تدبیر شود که سرمایه گذاران و صاحبان صنایع به سمت استفاده از انرژی‌های پاک سوق داده شوند.

غلامعلی عبدی‌نژاد افزود: شهرستان ورامین به جهت قرار گرفتن در کنار کویر، موقعیت ویژه‌ای برای بهره‌برداری از انرژی خورشیدی دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در پایان تصریح کرد: باید فرهنگ سازی استفاده از انرژی های پاک در جامعه صورت گیرد تا نیاز به انرژی های فسیلی روز به روز کم‌تر شده و به دنبال آن آلودگی محیط زیست نیز کاهش یابد.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول