اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

سرمایه‌گذاری 1.2 میلیارد دلاری در پروژه پتروشیمی کرمان

استاندار کرمان گفت: با راه‌اندازی پروژه پتروشیمی با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 200 هزار دلار تحول بزرگی در شرق کشور و استان کرمان ایجاد می‌شود.

سرمایه‌گذاری 1.2 میلیارد دلاری در پروژه پتروشیمی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در آیین افتتاحیه نوزدهمین اجلاسیه مجامع محبین اهل بیت (ع) سراسر کشور در شهر باغین با اشاره به شعار سال، فرهنگ‌سازی در راستای حضور شرکت‌های غیردولتی و بخش خصوصی و مردم در سرمایه‌گذاری در تمام عرصه‌ها را خواستار شد.

استاندار کرمان گفت: با مشارکت و حضور فعال بخش خصوصی در عرصه فرهنگ و اقتصاد می‌توان در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگی در استان کرمان باشیم.

رزم‌حسینی با بیان اینکه با منابع موجود دولت نمی‌توان به اقتصاد جامعه رونق بخشید، تصریح کرد: در استان کرمان تاکنون دولت به علت ناکافی بودن اعتبارات فقط 10 درصد از جاده‌های روستایی را احداث کرده و برای 90 درصد دیگر برنامه و طرحی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه با ورود بخش خصوصی می‌توان به آینده اقتصاد کشور امیدوار بود و روند کسب و کار در جامعه افزایش می‌یابد، افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی در استان کرمان وجود دارند که به دلیل کمبود اعتبارات به اتمام نرسیده‌اند.

استاندار کرمان گفت: با راه‌اندازی پروژه پتروشیمی در کرمان که اقدامات اولیه احداث این پروژه بزرگ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام گرفته و مجوز آن صادر شده است، پیش‌بینی می‌شود با صرف اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 200 هزار دلار تحول بزرگی در شرق کشور و استان کرمان به وجود آید.

رزم‌حسینی عنوان کرد: با راه‌‌اندازی این پروژه برای 6 هزار نفر به طور مستقیم و 60 هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان به اینکه نگاه مردم را به دولت باید تغییر داد، خاطرنشان کرد: دولت فقط کار نظارتی دارد و باید زمینه حضور مردم در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

استاندار کرمان گفت: نقش روحانیون و علما در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول