اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

اتکا به روش تامین منابع مالی سنتی، از معضلات شورا و شهرداری است

فرماندار شهرستان زنجان گفت: اتکای بیش از حد به روش تامین منابع مالی سنتی یکی از معضلات شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری است.

اتکا به روش تامین منابع مالی سنتی، از معضلات شورا و شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید فرخی ظهر امروز در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: روز دوم اردیبهشت ماه در تقویم کشور با عنوان سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: پاسداران کشورمان همه تلاش خود را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب به کار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای تبصره ماده 4 آئین‌نامه شورا به دلیل قطعیت یافتن استعفا و خروج ناصر سیدی از عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان از رزاق محمدی عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر زنجان با 7 هزار و 942 رای در انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان به شورا معرفی شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه مجموعه شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان مجموعه‌ای توانمند بتواند طرح‌های متناسب با نیازهای اجتماعی و اقتصادی مردم را تصویب کند، بیان داشت: شهرداری به عنوان اصلی‌ترین بازوی اجرایی نسبت به عملیاتی کردن قطعنامه حوزه مدیریت شهری است.

فرخی با بیان اینکه مردم از مسائل و مشکلات مدیریت شهری رنج می‌برند، متذکر شد: اتکای بیش از حد به روش تامین منابع مالی سنتی یکی از معضلات شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری است.

وی اضافه کرد: ناگزیر باید طرحی نو ایجاد شود تا با تکیه بر شیوه قدیمی امکان تامین منابع ملی کمتر شود.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: به دلیل گسترش بیش از حد ارتباطات و آگاهی مردم و مقایسه خود با دیگران وظیفه شهرداری دوچندان شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه قانون‌گذار ظرفیت خوبی را برای شورای اسلامی پیش‌بینی کرده است، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر زنجان می‌تواند با تصویب طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان فرآیند اجرایی کارها را بسیار سریع کند.

فرخی با اشاره به اینکه شهرداری می‌تواند در اسرع وقت طرح‌ها را در شورای اسلامی شهر زنجان تصویب و اجرایی کند، یادآور شد: شورای شهر از ظرفیت بالایی برای اجرای طرح‌ها برخوردار است.

وی در ادامه یکی از معضلات شهر زنجان را بحث بافت‌های فرسوده شهر به ویژه مرکز شهر اعلام کرد و گفت: این منطقه از شهر در بعضی موارد موجب آزار مردم می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه شهرها توان و ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بعدی را دارند، یادآور شد: ورود به بافت فرسوده می‌تواند منجر به ارزش افزوده برای سایر املاک و تشویق مالکان برای بهسازی و بافت فرسوده شهر شود که تاثیر بسزایی در چهره شهر دارد.

این مسئول عدم حضور سرمایه‌گذار در حوزه مجموع مدیریت شهری برای اجرایی کردن پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری را از دیگر موارد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بزرگ اوراق مشارکت و...با تامین منابع مالی بیشتر پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این امر می‌تواند مسئولان و شهرداری را در اجرایی کردن پروژه‌های مدیریت شهری کمک کند.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه با تعامل از ظرفیت‌های موجود در کشور نهایت استفاده را داشته باشیم، گفت: این اقدامات سبب می‌شود تا در پایان کارنامه و عملکرد خوبی برای اجرای پروژه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/73008/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول