اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان آبیک:

بهسازی و تجهیز پانسیون پزشک مرکز ناصرآباد پیگیری می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: بهسازی و تجهیز پانسیون پزشک مرکز بهداشتی و درمانی روستای ناصرآباد پیگیری می‌شود.

بهسازی و تجهیز پانسیون پزشک مرکز ناصرآباد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در راستای بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی آبیک، همچنین در ادامه بازدیدهای ادواری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک از مراکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، حمید برودتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک به صورت سرزده از مرکز بهداشتی درمانی روستایی ناصرآباد و خانه‌های بهداشت جزمه و باقرآباد کرد بازدید کردند.

در این بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک ضمن تقدیر از زحمات پرسنل شاغل در این واحدها، با بررسی شاخص‌های عملکرد، کمبودها و مشکلات بخش‌های مختلف مراکز مذکور، در جریان روند ارائه خدمات و نقاط ضعف و قوت عملکرد آنها قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات و کاستی‌های موجود را صادر کرد.

حمید برودتی به پیگیری بهسازی و تجهیز پانسیون پزشک مرکز ناصرآباد و تعمیر سیستم شوفاژخانه این مرکز، اصلاح تابلوهای سردر خانه‌های بهداشت جزمه و باقرآباد کرد اشاره کرد و گفت: وضعیت راه‌اندازی رایانه‌ خانه‌های بهداشت، تحویل برخی تجهیزات پزشکی و اداری مالی به این واحدها و خروج لوازم اسقاطی و اضافی از مرکز و خانه‌های بهداشت نیز پیگیری می‌شود.

وی افزود: با پیگیری موضوعات مذکور ضمن استفاده بهینه از فضاهای موجود، کیفیت روند ارائه خدمت به مردم، افزایش می‌یابد.

همچنین گروهی از کارشناسان ستادی مرکز بهداشت شهرستان که عملکرد خانه‌های بهداشت حاجی تپه و زاغه و مرکز ناصرآباد را مورد پایش قرارداده بودند، در نشست صمیمی با مدیران شبکه بهداشت و درمان آبیک با مسئولان و کارکنان مرکز بهداشتی و درمانی روستایی ناصرآباد (در محل مرکز) حاضر شده و به تحلیل نقاط قوت و ضعف پایش‌های انجام شده، پرداخته و راهکارهای رفع مشکلات و ارتقای شاخص‌های موجود را به کارکنان این واحدها ارائه کردند.

محمد بابایی مشاور فنی و اجرایی مدیر شبکه و محمدالحسینی مسئول روابط عمومی و خدمات شبکه، حمید برودتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/77006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول