اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مراسم جشن در کاخ سعدآباد را در شأن نظام اسلامی نمی‌دانیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برگزاری مراسم‌هایی همچون جشن کاخ سعدآباد را در شأن نظام اسلامی نمی‌دانیم، گفت: برگزاری اینطور مراسم‌ها را هم شأن نظام اسلامی نمی‌دانیم و معتقدیم چنین اقداماتی نباید در نظام اسلامی برگزار شود.

مراسم جشن در کاخ سعدآباد را در شأن نظام اسلامی نمی‌دانیم

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما اقدامات پر طمطراق و جشن‌های پر هزینه را که گفته می‌شود چند شب پیش در کاخ ریاست جمهوری برگزار شده هم شأن نظام اسلامی نمی‌دانیم و معتقدیم چنین اقداماتی نباید در نظام اسلامی ما آن هم در محل کار رئیس جمهور انجام شود.

وی عنوان کرد: اگر همه حوادثی که گفته می‌شود در کاخ سعد‌آباد در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) رخ داده و در محافل ابعاد آن گفته می‌شود صحت داشته باشد ما چنین اقدامی را تقبیح می‌کنیم و معتقدیم دولت نیز باید در مقابل آن عکس‌العملی جدی نشان دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ مسئولی در این نظام حق ندارد به بهانه میلادیه جشن‌های پر طمطراق و پر هزینه‌ای را برگزار کند و یا در این محافل و مجالس آیین‌های پایکوبی و بزن و بکوب به راه‌ اندازد چرا که این برنامه‌های هیچ همخوانی با جایگاه حضرت زهرا (س) که بانوی ساده‌زیست فداکار و عفیف نظام اسلامی است، ندارد.

حقیقت‌پور یادآور شد: اگر چنین اتفاق رخ داده باشد باید برگزار‌کنندگان این مراسم در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند که به چه دلیلی زنان دولتی و شرکت‌کنندگان در این محفل خواسته‌اند برخی از آداب و رسوم اسلامی را کنار گذاشته و به جای تبیین شخصیتی حضرت زهرا (س) به برخی اقدامات حاشیه‌ای روی آورند.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: بنده در این مورد در کنار قبیح دانستن چنین حرکت‌هایی اعلام می‌کنم که باید عوامل منکراتی با مسببان آن نیز برخورد کنند.

انتهای پیام/62001/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول