اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش تخصصی ساختمان سبز تاکید کرد

لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه برای استفاده از انرژی‌های پاک

دبیر اجرایی همایش تخصصی ساختمان سبز بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از انرژی‌های پاک و ارزان در میان مردم و مسئولان کشور تاکید کرد.

لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه برای استفاده از انرژی‌های پاک

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد برگزاری همایش ساختمان سبز، علی گلابچی گفت: برگزاری این کنفرانس تلاشی در راستای فراهم کردن زمینه توجه به مشکلات ساخت و ساز در ایران و اقدام عملی در جهت رفع آنها طبق فناوری‌های روز دنیا است.

وی افزود: انرژی‌های پاک و ارزان همچون نور خورشید در کشور ما به وفور در دسترس است اما تاکنون استفاده مناسبی از آنها نشده و اقدامات در این خصوص به صورت جسته و گریخته بوده است.

دبیر اجرایی همایش تخصصی ساختمان سبز از رسانه‌های جمعی خواست با توجه به این موضوع و ارائه اطلاعات صحیح در این زمینه به مردم، در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از انرژی‌های در دسترس و پاک در ساخت و ساز قدم بردارند.

گلابچی تصریح کرد: آلودگی محیط زیست، اتلاف انرژی و کمبود آب از مسائل پیش‌روی کشور ماست که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از فناوری‌های روز درصدد رفع آنها برآمد.

وی ابرازامیدواری کرد؛ برگزاری کنفرانس تخصصی ساختمان سبز اقدامی موثر در زمینه فرهنگ‌سازی در بین مردم و مسئولان برای توجه بیشتر به مدیریت انرژی در ساخت و ساز باشد.

گفتنی است؛ کنفرانس تخصصی ساختمان سبز روزهای 24 و 25 اردیبهشت‌ماه امسال با حضور اساتید بین‌المللی و داخلی و مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول