اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

صدور مجوز 2 نشریه جدید برای 2 دانشگاه در قم

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از صدور مجوز دو نشریه جدید برای دانشگاه قم و دانشگاه ادیان و مذاهب در استان قم خبر داد.

صدور مجوز 2 نشریه جدید برای 2 دانشگاه در قم

مهدی توکلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام این خبر اظهار داشت: بنا به درخواست دانشگاه قم و دانشگاه ادیان و مذاهب در خصوص صدور پروانه نشر، انتشار دو مجله‌ «پژوهش‌های عمران و محیط زیست» و «شیعه‌پژوهی» در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات مورد موافقت قرار گرفت و از تاریخ صدور مجوز با تأکید بر رعایت ماده 16 و سایر مقررات مندرج در قانون مطبوعات، انتشار نشریه‌های مذکور بلامانع اعلام شد.

وی دانشگاه قم را صاحب امتیاز نشریه «پژوهش‌های عمران و محیط زیست» عنوان کرد و افزود: نشریه ذکر شده از این پس به مدیرمسئولی علی محمد رجبی و با ترتیب انتشار دو فصلنامه منتشر می‌شود.

توکلیان با تاکید بر اینکه نشریه «پژوهش‌های عمران و محیط زیست» به صورت مجله‌ای و به دو زبان فارسی و انگلیسی خواهد بود، ادامه داد: این مجله با گستره توزیع سراسری در زمینه عمران( فنی، مهندسی) منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه دانشگاه ادیان مذاهب را صاحب امتیاز دومین نشریه تازه مجوز گرفته یعنی «شیعه‌پژوهی» دانست و اظهار داشت: این نشریه به مدیرمسئولی سید ابوالحسن نواب با ترتیب انتشار فصلنامه به چاپ می‌رسد.

وی گستره توزیع نشریه «شیعه پژوهی» را سراسری عنوان کرد و افزود: این نشریه با موضوع الهیات(علوم انسانی) به زبان فارسی و به شکل مجله‌ای منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول