اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهریار:

ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی در شهریار مهم‌ترین اولویت شورای شهر است

رئیس شورای شهر شهریار گفت: ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی در شهریار مهم‌ترین اولویت شورای شهر است.

ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی در شهریار مهم‌ترین اولویت شورای شهر است

حسین حق‌وردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در بخش‌های مختلف توسعه خدمت‌رسانی به مردم در این شهرستان است.

وی ادامه داد: شهرستان شهریار برای رشد و توسعه نیازمند توجه بیشتر بوده؛ لذا لازم است تا منابع و کمبودهای آن شناسایی شود و برنامه‌ریز‌ی‌های لازم برای توسعه این شهرستان صورت گیرد.

رئیس شورای شهر شهریار افزود: توسعه امور فرهنگی در شهریار و توجه به رفع کمبودهای این مهم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است لذا باید با اتخاذ تدابیر لازم این مهم هر چه سریع‌تر به تحقق بپیوندد.

حق‌وردی ادامه داد: مسئولان شهری و به ویژه اعضای شورای شهر باید مطالبات مردم را در زمینه‌های مختلف شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی‌های لازم امکانات و بسترهای خدمات‌رسانی را در این شهرستان فراهم کنند.

وی یکی دیگر از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان را توسعه سرانه‌های ورزشی عنوان کرد و ادامه داد: ورزش نقش اساسی در ارتقای سلامت افراد دارد لذا باید سرانه‌های ورزشی را در شهریار به استانداردهای لازم برسانیم.

رئیس شورای شهر شهریار یکی از برنامه‌های ورزشی در این شهرستان را در سال جاری احداث دو پروژه سالن ورزشی و پارک عنوان کرد و گفت: پروژه‌های متعددی برای توسعه این شهرستان در نظر گرفته شده است لذا دو پروژه احداث سالن ورزشی و پارک در سال جاری آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول