اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بروجرد خبر داد

کوهپیمایی در راس برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی بروجرد

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بروجرد گفت: در سال جاری کوه‌روی و کوهپیمایی در راس برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی بروجرد قرار دارد.

کوهپیمایی در راس برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی بروجرد

عباس خردمند امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد به ارائه برنامه‌های کمیته گردشگری و کوه‌روی هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: گردشگری خانوادگی آبشار چکان در منطقه زز ماهرو، گردشگری خانوادگی دشت گهواره (آبشار بیشه) در شهرستان خرم‌آباد و کوه‌روی عمومی خانوادگی دشت لاله‌ها در شهرستان دورود برخی از این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: کوه‌روی عمومی خانوادگی پریزکوه در شهرستان دورود، کوه‌روی عمومی قله قارون در شهرستان دورود به صورت مشترک با بانک صادرات و کوه‌روی عمومی قله شهباز در منطقه شازند اراک به صورت مشترک با هیئت اراک از دیگر برنامه‌های این کمیته در سال جاری است.

به گفته وی کوهپیمایی عمومی اشترانکوه در شهرستان ازنا به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)، گردشگری خانوادگی تخت سلیمان در استان کردستان و گردشگری خانوادگی آبشار آب سفید در الیگودرز برخی دیگر از برنامه‌های کمیته گردشگری و کوهپیمائی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بروجرد در شش ماهه نخست سال جاری است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بروجرد ادامه داد: گردشگری و کوه‌روی از توچال به امامزاده داوود در تهران به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) و گردشگری خانوادگی تونل برفی در شهرستان ازنا از برنامه‌های سال 93 است.

خردمند افزود: پیاده‌روی عمومی دریاچه گهر شهرستان دورود، کوه‌روی سبلان در استان آذربایجان غربی، گردشگری خانوادگی غار کتله خور در استان زنجان و کوه‌روی کول جنو در شهرستان ازنا از دیگر برنامه‌های در دستور کار این کمیته است.

وی برنامه‌های آموزشی پیاده‌روی و گردشگری در شهرستان بروجرد و پیاده‌روی عمومی دره نی‌گاه در شهرستان دورود را دیگر برنامه‌های کمیته گردشگری و کوهپیمائی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان بروجرد در سال جاری دانست.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول