اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

بانوان شاغل در شهرداری برازجان تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، بانوان شاغل در شهرداری برازجان تجلیل شدند.

بانوان شاغل در شهرداری برازجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، صبح امروز در مراسمی به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) از زنان شاغل در شهرداری برازجان تجلیل شد.

شهردار برازجان در این مراسم با توصیف ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: از ویژگی‌های بارز آن حضرت می‌توان به ولایتمداری اشاره کرد که وی تا پای جان برای احقاق حق ولایت ایستادگی کرد.

ماشاالله احمدی ادامه داد: قناعت یکی دیگر از شاخصه‌های آن حضرت بشمار می‌رود، به‌گونه‌ای که زندگی این بزرگوار همواره به دور از تجملات دنیوی بود.

وی گفت: حضرت فاطمه (س) در خانه پدر به‌عنوان دختری نمونه که پیغمبر(ص) او را ام‌ابیها نامید و همچنین همسری وفادار، مادری صبور و الگویی بی‌بدیل بود.

این مسئول خطاب به بانوان حاضر در جلسه یادآور شد: بانوان شاغل علاوه بر خدمت در بخش اداری و رسیدگی به امور ارباب‌رجوع، در منزل نیز وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان را بر عهده دارند که مسئولیت آنها را مضاعف می‌کند.

احمدی تاکید کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده و همه مردم و مسئولان باید در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزند.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند باید با ترویج فرهنگ اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول