اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم:

5 بوستان شهر قم برای ورزش صبحگاهی بانوان آماده شده است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم با اشاره به اینکه در سال 93 اقدامات فراوانی در بحث سلامت بانوان مد نظر قرار دارد، گفت: پنج بوستان شهر قم برای ورزش صبحگاهی بانوان آماده شده است.

5 بوستان شهر قم برای ورزش صبحگاهی بانوان آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری در مراسم غبارروبی گلزار شهدا قم که به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر انجام شد با اشاره به فضاسازی شهری قم به مناسبت این روز گفت: شهرداری جشن‌هایی را ویژه بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت روز زن برگزار می‌کند و همچنین جشن‌هایی هم با همکاری شهرداری در سطح شهر در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در شب ولادت حضرت زهرا(س) جشن بزرگ تجلیل از مقام والای زن در بوستان نرگس برگزار شد و حضور بانوان در این جشن چشمگیر بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان دیروز از صبح تا بعد از ظهر در بوستان نرگس برگزار شده و جوایز ارزنده‌ای نیز به برگزیدگان اهدا شد، گفت:  امروز نیز جشن بزرگی در بوستان ارغوان به همت شهرداری در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در جشن‌هایی که سایر نهادها مانند آستان مقدس و استانداری برگزار می‌کنند شهرداری سعی کرده است که در حد مقدورات خود همکاری کند. 

نصیری عنوان کرد: در این روز همکاری خوبی بین تمام نهادهای استان برای بزرگداشت مقام شامخ زن و حضرت زهرا (س) شکل گرفت.

وی بیان کرد: به مناسبت روز زن اردوی یک روزه ویژه بانوان و همکاران خانم در شهرداری قم برگزار شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم با اشاره به بنرهایی که با عنوان سبک زندگی فاطمی در سطح شهر نصب شد، گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم در بحث سبک زندگی فاطمی که اساس کار را تشکیل می‌دهد و در ترویج فرهنگی که برگرفته از فرمایشات حضرت زهرا(س) است به وظیفه‌ای که بر دوش داریم عمل کنیم.

وی با بیان اینکه از سال گذشته مدیریت امور بانوان در شهرداری قم تشکیل شده است افزود: برنامه‌های گسترده‌ای را در طول ایام هفته مخصوص بانوان به ویژه در بوستان‌های نرگس و ارغوان خواهیم داشت.

نصیری با اشاره به اینکه اقدامات فراوانی در بحث سلامت بانوان مد نظر قرار دارد، گفت: پنج بوستان شهر قم برای ورزش صبحگاهی بانوان آماده شده است و در حال برنامه‌ریزی هستیم که بوستان سوم بانوان نیز به‌زودی آماده شود.

انتهای پیام/2258/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول