اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

سپاه در میدان مقابله با ضد انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سپاه در میدان مقابله با عناصر ضد انقلاب است و نظام را در برابر ضد انقلاب واکسینه می‌کند.

سپاه در میدان مقابله با ضد انقلاب است

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در زمینه اهمیت سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: در اهمیت تشکیل سالروز سپاه پاسداران همین بس که امام امت فرموده‌اند: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

امام جمعه زاهدان عنوان کرد: تعابیر امام راحل هیچکدام از سر تعارف نبوده بلکه متناسب با توجه به جایگاه آن ارگان و فرد بوده است.

این مسئول ادامه داد: در عرصه کنونی نیز با تعریفی که رهبر معظم انقلاب از سپاه داشتند، سه حوزه کار سپاه را برشمردند و فرمودند: سپاه در میدان مقابله با عناصر ضد انقلاب است و نظام را در برابر ضد انقلاب واکسینه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه وظیفه آموزش و تمرین بسیجیان و آموزش ارتش 20 میلیونی است. همچنین سپاه نقش فرهنگی سنگینی در جامعه به دوش دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: اگر امروز شاهد احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستیم، به واسطه تلاش‌ها و خدمات مجموعه سپاه است.

سپاه در بخش فرهنگی کشور تاثیربسزایی دارد

سلیمانی خاطرنشان کرد: سپاه صرفا یک ارگان نظامی نیست و امروز در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی برای توسعه کشور گام برمی‌دارد.

این مسئول سپاه را مولود انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: سپاه پاسداران از بطن انقلاب روییده است.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: کمک به اجرای امور انتظامی، امنیتی و کنترل، تعقیب و دستگیری عناصر ضد انقلاب، مبارزه مسلحانه علیه جریان‌های مسلحانه ضد انقلاب، دفاع در برابر حملات و اشغالگری‌های عوامل یا قوای بیگانه در داخل کشور از جمله وظایف سپاه در آغاز تاسیس بود.

سلیمانی اذعان داشت: هم‌اکنون علاوه بر نقش نظامی نقش فرهنگی و سازندگی سپاه در جامعه پررنگ‌تر شده و این نهاد مبارک گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور و مجری پروژه‌های بزرگ عمرانی است.

در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بنا به فرمان حضرت امام خمینی به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‎ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گرد هم جمع آمدند، و نهاد مقدس سپاه را پی ریزی کردند.

انتهای پیام/75004/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول