اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

مهم‌ترین وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

مهم‌ترین وظیفه سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است

حجت‌الاسلام سید رضا مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاثیرات و اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همگان به وضوح روشن است.

وی با بیان اینکه نقش سپاه برای دوستداران و دشمنان انقلاب ثابت شده، تصریح کرد: سپاه در برهه‌ای از زمان تشکیل شد که نظام جمهوری اسلامی ایران با تجاوز دشمنان مواجه شده بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با دوراندیشی و تدابیر خود فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج نیز تحت مدیریت سپاه اداره می‌شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر در دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب نبود معلوم نبود سرنوشت کشورمان به کجا ختم شود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنایت خداوند متعال شکل گرفت.

مصطفوی با بیان اینکه عده‌ای این تصور را داشتند که بعد از دفاع مقدس سپاه نیز تمام می‌شود، ابراز داشت: امروز سپاه در صحنه‌های مختلف و در هر زمانی که نیاز باشد با اقتدار در صحنه حاضر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز سپاه در پروژه‌های مختلف اقتصادی و سازندگی حضور فعالی دارد، عنوان کرد: سپاه با اطمینان نتایج خوبی را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زنجان اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی را یکی دیگر از ماموریت‌های سپاه اعلام کرد و متذکر شد: سپاه با نیروی عظیم خود و با مدیریت بسیج در مقوله فرهنگی اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه شکل‌گیری سپاه همراه با مدیریت جهادی بوده، اذعان داشت: حفاظت از جان و مال مردم جزو وظایف سپاه است و سپاه این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول