اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

سپاه نقش مهمی در حفظ و حراست از نظام و انقلاب دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: سپاه نقش مهمی در حفظ و حراست از نظام و انقلاب دارد.

سپاه نقش مهمی در حفظ و حراست از نظام و انقلاب دارد

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز دوم اردیبهشت سال 58 به فرمان امام راحل تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری سپاه یکی از ارکان مهم انقلاب است، گفت: سپاه نقش مهمی در حفظ و حراست از انقلاب و کشورمان دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر وجود سپاه را یک امر ضروری برای کشورمان دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب نقش بسزایی ایفا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه امروز سپاه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، عمران و آبادانی و... وارد شده، بیان داشت: سپاه با جانفشانی، از خود گذشتگی و حضور در صحنه در این عرصه‌ها به خوبی فعالیت می‌کند.

بیگدلی با بیان اینکه امروز سپاه در مقابل هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان به خوبی ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: سپاه با عظمت خود توانسته در برابر جنگ نرم دشمنان ایستادگی کند.

وی با تاکید بر اینکه هر گاه به سپاه ماموریتی وارد شود به خوبی آن ماموریت را به اتمام می‌رساند، یادآور شد: امروز سپاه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در عرصه‌های مختلف عمرانی و آبادی نیز فعالیت می‌کند و خدمات مختلفی به روستاهای محروم و فاقد امکانات انجام می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه سپاه در این مناطق در قالب ساخت مساجد، پل ارتباطی بین مردم و مزارع، پروژه آبرسانی و... به مشکلات روستاییان و کشاورزان رسیدگی می‌کند، اذعان داشت: همچنین سپاه با همکاری بسیج دانشجویی خدمات مختلفی در قالب اردوهای جهادی برای روستاییان ارائه می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه سپاه در بحث جامعه پزشکی و کمک رسانی نیز اقدامات مختلفی انجام می‌دهد، متذکر شد: سپاه با همه توان در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول