اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

هفته سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خودمراقبتی در استان البرز آغاز شد

هفته سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خودمراقبتی به صورت نمادین در یکی از مدارس کرج آغاز شد.

هفته سلامت با شعار یک عمر سلامتی با خودمراقبتی در استان البرز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، یکم تا هشتم اردیبهشت‌ماه را هفته سلامت نامگذاری کرده‌اند. برای این هفته برنامه‌های ویژه‌ای به منظور ارتقای سلامت اجتماعی و همچنین بالا رفتن آگاهی‌های مردم از سلامت تدارک دیده شده است.

در اولین روز از هفته سلامت که ظهر امروز به صورت همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز آغاز شد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با حضور در مدرسه شهید زارع آموزش و پرورش ناحیه سه کرج طی سخنانی اولویت رسیدن به سلامتی را ارتقای آگاهی و دانش مردم عنوان کرد.

محمدحسن ناصری بیان داشت: سلامتی ضامن داشتن جامعه‌ای با نشاط است لذا مردم باید با مراقبت‌ از خود در حفظ سلامتی خود کوشاتر شوند.

وی ارتقای آگاهی مردم از اینکه بدانند چه باید بکنند تا بیمار نشوند را یکی از مهمترین اقداماتی دانست که باید در مسیر آگاهی رساندن به مردم انجام شود.

این مسئول افزود: داشتن جامعه‌ای متحول، شاداب، سالم و باانگیزه در سلامتی خلاصه می‌شود لذا با داشتن بدنی سالم می‌توانیم به سمت پویایی بیشتر گام برداریم.

در ادامه این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز طی سخنانی با بیان اینکه یکی از محیط‌هایی که باید از شادابی و نشاط برخوردار باشد، مدارس است، گفت: حفظ سلامتی برای دانش‌آموزان مهمترین اصل است.

خسرو ساکی تأکید کرد: داشتن سلامتی در یادگیری مطالب و دروس نیز تأثیرات بسیار زیادی دارد لذا باید با برنامه‌ریزی‌های متعدد و توسعه فرهنگ سلامت،‌ نسل امروز را به داشتن سلامتی کامل روح و جسم تشویق کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در حوزه سلامت در این اداره کل تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری کارگاه‌های مختلف سلامت، اجرای طرح‌های پیشگامان سلامت و اجرایی کردن طرح استفاده از دهان‌شویه‌ها و ... از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول