اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

زنان در تربیت فرزندان سیره حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بانوان ایرانی در تعلیم و تربیت فرزندان سیره حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

زنان در تربیت فرزندان سیره حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن اظهار داشت: امروز جایگاه و مقام زن برای همه مردم تبیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام و شخصیت زن برای همه جهانیان روشن شده است، بیان داشت: زمانی که پیامبر اکرم(ص) بر دستان حضرت فاطمه زهرا(س) بوسه می‌زدند و می‌گفتند من بوی بهشت را از ایشان استشمام می‌کنم که این امر اهمیت و نقش حضرت فاطمه(س) را در اسلام نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه به نقش حضرت زینب(س) در کربلای معلی اشاره کرد و افزود: بزرگواری حضرت زینب(س) در کربلا نقش والای زن را در جامعه نشان می‌دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه تکمیل انقلاب عاشورا توسط حضرت زینب(س) صورت گرفت، گفت: ایشان نیز همانند مادر بزرگوارشان الگوی بانوان هستند.

کرمی در ادامه با بیان اینکه امروز کشورمان در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و...با همه قدرت در مقابل نظام سلطه ایستاده است، متذکر شد: زنان کشورمان در کنار مردان انقلاب اسلامی ایران را آفریدند و این اقدام برای همه جهانیان روشن است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی زنان عالم هستند، تصریح کرد: بانوان ایرانی در تعلیم و تربیت فرزندان حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان اضافه کرد: همچنین زنان کشورمان در مبارزه با دشمنان و حضور در صحنه سیره حضرت زهرا(س) را به عنوان بهترین الگوی خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/73008/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول