اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد:

زنان باید با پیروی از حضرت فاطمه(س) در تربیت اسلامی فرزندان خود تلاش کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: زنان باید با پیروی از حضرت فاطمه(س) در تربیت اسلامی فرزندان خود تلاش کنند.

زنان باید با پیروی از حضرت فاطمه(س) در تربیت اسلامی فرزندان خود تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، احمد سیف ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دانشمند ایرانی سید اسماعیل جرجانی، بنیان‌گذار علم آزمایشگاه و بزرگداشت روز زن ضمن تبریک ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن در دانشگاه آزاد بروجرد، اظهار داشت: قدم برداشتن در راه خدا از مهم‌ترین دلایل موفقیت و کامیابی در زندگی است، بنابراین همه مردم به ویژه زنان و دانشجویان باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: بدون شک وجدان کاری بالای افراد و تلاش در راستای انجام بهینه وظایف در حیطه کاری آنها موجب ارتقای کیفیت کاری، رشد و تعالی جامعه می‌شود.

وی با اشاره به مقام حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی همه زنان جهان، تصریح کرد: زنان ما باید سعی کنند، حضرت فاطمه زهرا(س) را به عنوان یک الگو کامل در تمام جنبه‌های زندگی در نظر داشته باشند.

سیف با بیان اینکه زنان به ویژه مسلمانان باید حجاب و عفاف خود را در پیروی از حضرت فاطمه زهرا(س) حفظ و خود را در مقابل نامحرمان بپوشانند، یادآور شد: امروز زنان همراه با مردان در همه صحنه‌های جامعه حضور پیدا کرده‌اند که این خود برای زنان ارزشمند است.

در ادامه مدیر گروه رشته علوم آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی با اشاره به تأثیرات مثبت زن بر جامعه اسلامی بر اکرام زنان در جامعه، بیان داشت: زنان توانسته‌اند، با پیروی از حضرت فاطمه(س) در تربیت اسلامی جوانان خود تأثیر زیادی داشته باشند.

محسن رازانی با اشاره به حساسیت بالای این رشته دانشگاهی، دانشجویان را به رعایت و پایبندی به اخلاقیات در کار دعوت کرد.

لازم به ذکر است، این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوعی از قبیل صندلی داغ، تئاتر، قرائت دل نوشته، اجرای کلیپ و... همراه بود که در ادامه آن از بانوان اساتید رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول