اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خبر داد

رسیدگی به 523 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در خراسان جنوبی

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته 565 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در خراسان جنوبی تشکیل شده که به 523 فقره رسیدگی شده است.

رسیدگی به 523 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محدثی‌نژاد بعد از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت می‌کند.

وی با بیان این‌که در سطح استان پنج شعبه فعال در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت می‌کنند، یادآور شد: از این تعداد شعب یک شعبه در مرکز استان فعال است.

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان این‌که در سال گذشته 565 فقره پرونده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است، متذکر شد: از این تعداد 523 فقره رسیدگی شده است.

محدثی‌نژاد افزود: میزان محکومیت در شعب برای متخلفان قاچاق کالا و ارز که رای صادر شده 195 میلیارد و 931 میلیون و 556 هزار تومان بوده که از این میزان یک‌میلیارد و 134 میلیون و 801 هزار و 68 تومان وصول شده است.

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز 27 روز بوده است.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول