اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بروجرد:

زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری داشته‌اند

شهردار بروجرد گفت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیل و تأثیرگذاری داشته‌اند.

زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری داشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، منوچهر یوسفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری در بروجرد ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام زن، اظهار داشت: روش و منش حضرت فاطمه زهرا(س) این بانوی بزرگ اسلام باید خط مشی همه بانوان مسلمان در جامعه قرار گیرد.

وی افزود: مادران ایران زمین با تمام احساس مادرانه نسبت به فرزندان خود احساس مسئولیت کرده و در راستای رشد و تعالی آن‌ها از جان خود مایه می‌گذارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: زنان جامعه اسلامی ایران علاوه بر ایفای نقش در کانون خانواده به عنوان همسر و مادر، سهم زیادی در ارتقا و پیشرفت جامعه دارند.

یوسفی عنوان کرد: زنان مسلمان با جدیت و تلاش وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

* مادران شهید رهروان واقعی حضرت زهرا (س) هستند

شهردار بروجرد با بیان اینکه مادران شهید رهروان واقعی حضرت زهرا (س) هستند، عنوان کرد: مادران شهید با تربیت صحیح و درست فرزندان خود و از خودگذشتگی که داشته‌اند، توانسته‌اند، همواره در همه صحنه‌ها، این مرز و بوم را حفظ کنند.

یوسفی تأکید کرد: در هر جامعه‌ای نقش مادران بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین علت‌های رشد و شکوفایی آن جامعه محسوب می‌شود، بنابراین این وظیفه‌ای الهی است که بنا بر مهر، فداکاری و پاکدامنی، ماهیت وجود یک زن را زینت می‌بخشد.

این مسئول، گرامیداشت روز زن در ایران را برخاسته از تفکر فرهنگی اسلامی دانست و ادامه داد: تبیین جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در جامعه اسلامی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها، نقطه عطفی در ترویج فرهنگ فاطمی است.

وی با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب و تأثیر انقلاب در تحول جایگاه فکری و عملی زن در ایران، اضافه کرد: حضور زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر آن است که زن مسلمان می‌تواند در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی نقش‌آفرین باشد.

شهردار بروجرد در پایان اذعان داشت: اعتقادات دینی زنان نه تنها مانع از شرکت در فعالیت‌های اجتماعی نمی‌شود، بلکه پاکدامنی، عفت و نجابت می‌تواند، زنان را به عناصری تاریخ‌ساز برای یک ملت مبدل سازد.

انتهای پیام/2304/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول