اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی بروجرد:

زنان باید با پیروی از حضرت زهرا(س) در شیوه و سبک زندگی پیشتاز باشند

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد گفت: زنان باید با پیروی از حضرت زهرا (س) در شیوه و سبک زندگی پیشتاز باشند.

زنان باید با پیروی از حضرت زهرا(س) در شیوه و سبک زندگی پیشتاز باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عباس شمس‌الدینی ظهر امروز در در جلسه تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری بروجرد ضمن گرامیداشت خجسته سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با اشاره به مقام رفیع زن در دستگاه خلقت اظهار کرد: مایه مباهات است که زنان ما در جامعه مقام و منزلتی دارند که در دنیا بی نظیر است.

وی با مقایسه جایگاه زنان در ایران با زنان جوامع غربی خاطرنشان کرد: باید به خود ببالیم که زنان ما در جامعه‌ای اسلامی ایرانی الگویی همچون حضرت زهرا(س) دارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد گفت: خوشبختانه زنان ما در پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند که این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شمس‌الدینی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی با تلاش و کوشش فراوان و دوشادوش مردان حرکت کرده و با الگو گرفتن از بزرگ بانوی اسلام حضرت صدیقه طاهره(س) در پرورش فرزندان این آب و خاک کوشیده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر بروجرد تصریح کرد: زنان ایرانی باید با این الگوی بی‌مثال بیشتر آشناشوند تا نقش مادری و همسری خود را به نحو شایسته‌تری انجام دهند.

شمس الدینی بیان کرد: بانوان باید با پیروی از حضرت زهرا(س) در شیوه و سبک زندگی پیشتاز باشند.

این مسئول عنوان کرد: زنان عالم تشیع در حجاب، عفاف و پاکدامنی باید به گونه‌ای عمل کنند تا الگویی برای دیگران قرار گیرند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد اذعان کرد: بعثت پیامبر گرامی اسلام در میان جامعه‌ای که زن بودن در آن نوعی ننگ به شمار می‌رفت، موجب عزت بخشیدن به زنان و دختران شد، به گونه‌ای که در قرآن کریم نیز از تساوی حقوق بین زن و مرد سخن به میان آمده است.

وی با اشاره به نگاه ارزشمند اسلام به مقام زن تصریح کرد: نامگذاری روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز زن نشان‌دهنده ارزش جامعه اسلامی برای زنان است.

شمس‌الدینی زن را یکی از ارکان مهم و اصلی خانواده عنوان و لازمه‌ موفقیت مردان را حضور و نقش‌آفرینی زنان در خانواده و جامعه برشمرد.

این مسئول با اشاره به نقش مادران در تربیت فرزندان صالح به ‌عنوان یک وظیفه‌ حیاتی و سرنوشت‌ساز یاد کرد و گفت: بهترین روش اسلامی بودن در جامعه عمل به دستورات دینی و قدم برداشتن در راه بانوان بزرگی همچون فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/85001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول