اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند:

طرح رابطین سلامت در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

مدیر مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند از اجرای طرح رابطین سلامت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح با همکاری دانشجویان در راستای پاکسازی نمادین خوابگاه‌های دانشجویی اجرا می‌شود.

طرح رابطین سلامت در خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد خامسان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تخصصی فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به غرور کاذب موجود در نسل جوان، دانشجویان زیاد تن به شرکت در دوره‌های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: در راستای آموزش نسل جوان در ارتباط با راه‌های پیشگیری از اعتیاد تا جای ممکن از برنامه‌های اجتماع‌محور توسط خود دانشجویان استفاده کرده‌ایم.

مدیر مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند با بیان اینکه بر روی اثربخشی برنامه‌ها دقیق کار نمی‌شود، افزود: اعتبار کافی در ارتباط با پیشگیری از اعتیاد به دستگاه‌های مربوطه داده می‌شود اما پول به درستی خرج نمی‌شود.

خامسان ادامه داد: باید شاخصه‌های اثربخشی اجرای برنامه‌ها و هزینه‌کردها را مدنظر قرار داده و به آن توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمار 2.5 درصد مواد مخدر در استان با پژوهش زیر سوال می‌رود، یادآور شد: 85 درصد زندانیان استان به دلیل مواد مخدر حبس شده‌اند در صورتی که 80 درصد این افراد بومی نیستند.

مدیر مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند از اجرای طرح رابطین سلامت در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این طرح با همکاری دانشجویان در راستای پاکسازی نمادین خوابگاه‌های دانشجویی و توزیع بروشور اجرا می‌شود.

خامسان متذکر شد: با توجه به اینکه هفته سلامت از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز و تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد، عنوان شعار امسال هفته سلامت "خود مراقبتی"  مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح سلامت بر روی یک‌هزار و 788 دانشجوی جدیدالورود در مهر سال گذشته در دو بخش سلامت جسم و روان اجرا شده است.

انتهای پیام/69017/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول